lördag 11 februari 2012

11/2 Några bilder.

Rayman II 

GrinOlle

Sötast i världen.

Slabbas

Min glada lilla bebis
Mayman 

Tassas lilla näsa. Hon är så söt. Hon når så hon kan stå med huvudet över men hon vill ha  huvudet emellan.

Tassasbumman

Passande att vi fick med skylten, det var det som var meningen om någon undrar. 


En liten film på bebis. 

Så Nu har jag lagt upp lite bilder på mina små grisar. Lortgrisar. Det är inte lätt att tömköra med en hand och ta kort/filma samtidigt, men lite lyckades jag väl.. Kanske inte dom bästa korten men i af något. 

Vilket power han hade i traven idag min lilla bebis. Har nog aldrig sett honom med sådant steg.. Men det varade ju bara ett halvt varv sen skulle han ju gena på volten trots att jag höll i yttertömmen, för då kan man ju bara börja halsen utåt, men på slutet fick vi till det med. Men det var bara i traven och det blev inte mycket trav. Jag hatar kylan och halkan. Men snart är det VÅR.. Och efter våren kommer sommaren.. =) 

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar