tisdag 5 juni 2012

5/6 Snart & Regn

Nu är det nära, nu är det bara 3 dagar kvar sen är det klart i stort sett. Då tar vi Examen. Så på fredag klockan 12.00 är det bara fest. Börjar med att vi ska äta lunch på Jensens sen hem och fixa allt till gästerna kommer.

Nu sitter jag här och väntar på att åka in till skolan. vi ska försvara vår uppsats idag. Försökte läsa igenom den i går men jag är så trött på den så att jag kan spy. Men håll tummarna nu att det inte är så mycket som behövs ändras.

Ikväll är det examensfest också. Folket planerar nog utgång efteråt, men jag tror jag åker hem. Men vi får se vad som händer. Vi var ju ute i fredags och det var riktigt skoj faktiskt.

Det ösregnade innan. Jag hatar regn. Vart tog sommaren vägen?

Men nu ska jag skriva ut lite papper sen så får vi se vad som händer.

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar