onsdag 11 juli 2012

11/7 Avvis och flyt.

Just nu har jag sånt flyt, att jag vet inte hur länge det kommer hålla i sig, jag ska nog köpa en trisslott. På bara 3 dagar har jag fått jobb på röntgen i Västervik och en lägenhet. Har dock inte sett lägenheten ännu, utan jag bara tog den. Lite långt att åka bara för att kolla på en lägenhet. Men det är väl bara att hålla tummarna att den är fin. Den ligger nära sjukhuset så det får duga. Så nu är det till att börja packa. Har börjat lite. Så nu ser mitt rum ut som ett bombnedslag.

Som ni kan se på bilden. Men vad jag längtar, och om det finns någon/några som vill hjälpa till att flytta så är jag inte den som är den. Det är självklart att ni får hjälpa till. Kommer nog krävas 2 bilar med släp iaf.


Det är ju Falsterbo nu och jag vill såååå åka ner, men jobbar denna veckan och så åker jag till London på måndag och så har jag en vecka ledigt för att åka till Norrland och plocka hjortron. Ska göras mycket hjortronsylt nu, och flädersaft. Finns inget godare. Men jag är sååå avvis på de som är i Falsterbo. Men får hoppas att jag har semester när det är nästa år. Fast måste ju se till att jag är ledig när det är GHS. Men ändå, nästa år satsar vi på båda.

Så lycklig just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Är väl bäst att fortsätta packa. Men alla kan slappna av den blå soffan följer INTE med. Kartonger önskas också, så om det är någon som har några liggandes kan ju höra av sig..

/Camilla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar