söndag 8 juli 2012

8/7 100:de inlägget.

Nu skriver jag det 100:de inlägget här på bloggen. Känns konstigt att jag har skrivit så många på så kort tid egentligen. Men det har jag. Hahaha..

Idag var det jobb hela dagen och jag kan erkänna, jag var rätt trött på slutet. Det är många lyft det är mycket spring och det är mycket psykiskt och mycket att komma ihåg. Men ändå ett riktigt roligt jobb. Kommer sakna dom när jag slutar.

I morgon blir det en tripp till Varberg. Upp tidigt igen, men jag kör INTE!!! Morsan ska med dit, och så plockar farsan upp henne där. Men innan Varberg blir det ett stopp i Ullared så att jag kan få en ny pall eftersom den gick sönder.

Har inte jätte mycket att uppdatera er med. Nu den senaste tiden har det blivit många korta inlägg.

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar