torsdag 25 oktober 2012

25/10 ont i halsen

Japp, det har jag fått, helt gratis. Kostade inte ett skit. Men men, så länge det bara är halsen så är det  lugnt. Kanske borde ta en tripp till apoteket i morgon och köpa lite slemlösande och mot halsont. Sen ska jag prova barocca också tänkte jag. Även om jag är betydligt piggare nu än vad jag har varit. Men det känns ju aldrig fel att bli lite piggare. Sen tänkte jag se om det inte är någon häromkring som har så man kan detoxa. Ni vet när man sätter ner fötterna i vatten med någon spole så drar den ut skiten. Får söka på det sen.

Gjorde te innan, Kamomill te, det var det äckligaste jag druckit, smakade hö. Hade lika gärna kunnat ta med lite ifrån stallet. Men men.. Får väl prova något annat te sen, eller ta ett glas varm saft. För det känns som om det står slem i halsen. Slemlösande here I come.

Kom ut till stallet i går och hittade bebis med ett sår och feber. Så jag har varit nervös som få hela dagen. Men febern har gått ner och jag fick rent såret och har gjort i ordning det, så i morgon är det bara till att fortsätta. Sen kommer mor och vi ska mysa och ha det gott. Ut och äta och gå på stan och bara va. Vi börjar med att prova Thai Hoa i morgon, sen blir det nog tv-kväll och på lördag börjar vi nog med sovmorgon tror jag nog allt. Sen får vi se vad som händer..

har städat idag och till och med moppat golvet. Det var behövligt faktiskt, men det var renare än vad jag trodde. Så nu tar vi det till Jul igen.

Ja just det, så jag längtar tills i morgon. Det är väl det som har hänt och kommer hända. Eller ja det finns väl en hel del mer men det är mellan mig och T. ;)

Skulle ju komma en och kolla på Rayman i helgen, medryttare då alltså, men det känns inte jättelönt, med tanke på att han  inte är riden på en vecka och så feber och såret så, det lär inte bli någon ridning på ett tag, men för mig så kvittar det. Han måste va frisk.

Nähä nu ska jag nog krypa ner i sängen och snarka och återhämta mig lite så jag har krafter inför helgen..

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar