onsdag 3 oktober 2012

3/10 olyckan,

Oledole olyckan var framme igår. Jag hade bestämt mig för att hoppa 1-2-1 och skulle värma upp på sockerbitar. Så tar och rider emot sockerbitarna och han hoppar som en gud, som vanligt, men han får inte upp frambenen efter så vi dyker. Stackaren vrider nacken och skrapar upp knäna och pannan och jag klarade mig förutom att jag får inte upp min vänsterarm för axeln har ballat ur. Så en muskelsträckning rikare. Så han fick sova med Back on Track täcket och paddarna inatt och han verkade pigg och glad när jag var ute och släppte ut gänget. Men det blir nog en promenad i eftermiddag så att han får röra lite på sig och Camilla får ta en tripp till apoteket för att köpa ngt för axeln för den känns när jag rör armen eller inte rör armen. Och så kan jag ju snacka med en läkare här. Tror det är en muskelsträckning men jag vet inte riktigt. Gör inte jätteont men det är obehagligt och visst lite ont gör det.

Sen ikväll ska jag visst till stadshotellet och lyssna på nått. Och i morgon ska jag till F.

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar