söndag 25 november 2012

25/11 Kalas & Soffhäng och mycket mer..

Bara så ni vet, jag kan hoppa över skinkan i jul och ta rådjurssadel istället. Det är så himlans gott.

I fredags var det kalas för Morfar som fyllde år. Alltid trevligt att träffa alla.
-"Har du varit polis?"
-"Ja det har jag"
-"Har du fångat skurkar då?"

Det var en mycket trevlig kväll med släktingarna.

Sen i lördags var vi och pussade på Cassie. Hon har fått en ny fodervärd. Funkade tyvärr inte med förra. Så himlans synd. Men en människa som man känner rikare ;) Så nu håller vi tummarna att det här funkar. Och det tror jag nog allt att det kommer göra.

Sen hem och fixade bähna och gosa med Lexan. Hon är för jäkla underbar mitt lilla bähöl. Eller hon är inget bähöl längre men nästan.

Blev en tur till Rottne med. Och som alltid är det super trevligt och god mat när man kommer dit.

Idag har det varit fotografering av djuren inför julkort och fix och don hela dagen. Så det där med vila upp sig på helgerna, det är fel..

Nu ska jag somna till regnet som slår på rutorna.

Och i morgon kanske det kommer lite bilder.

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar