lördag 29 mars 2014

29/3 Bra dag..

Dagen idag har varit underbar. Relaxat på rosenlund med min moster och shoppat och haft det helt underbart.

Men ikväll tänker jag på denna lilla skruttan


Fy vad jag saknar henne. 


Hade jag inte haft så långt till jobbet eller jobbat så långa dagar hade hennes son fått bo här med mig, men tyvärr går det inte när man är borta nästan 12 timmar om dagen. Inte snällt mot lillplutt. Skulle väl va om man kunde hitta någon som gick ut med honom mitt på dagen så hade jag haft honom här i min lägenhet.

Får kanske börja leta jobb i närheten av Malmbäck. Kanske kan be hyresvärden bygga en hundgård också.. ;)

Nähä, nu ska jag krypa ner och se om jag orkar upp till jobbet i morgon.. Blir ju en timme mindre att sova..

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar