lördag 12 mars 2016

Vårkänslor

Igår var vi och tittade när A red Bellina för Svante Johansson. Det var intressant. Dom är så sjukt duktiga de där två. Så fina tillsammans.

Igår var vi skogen på en riktigt tur, det var vårkänslor kan man säga. Mycket trav och galopp. Så mysigt nu när det är varmare ute. Synd bara att det är snö fortfarande. Jag gillar inte snö, inte längre i af. Man kan tro att det är en blandning med hund jag har. Han gick säkert 50 m med näsan i backen och sniffade. Fråga mig inte vad han gjorde, det vet han nog knappt själv.

Idag tog vi inte riktigt så lång tur. Det var en herre som hade lite träningsvärk idag. Stackars liten, men det var skönt att komma ut idag med. Efteråt fick han äta lite gräs på gräsmattan. Det var nog mer uppskattat från hans sida i af.

Och jag har bokat sadelinpassning hos Sharpman på tisdag. Snart har vi en riktig sadel som kommer ligga perfekt på honom. Så det blir en tur för mig o E. Va mysigt vi ska ha det.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar