onsdag 15 februari 2012

15/2 Resan bokad & betald.

Så nu är resan till Holland klar, närmare bestämt Amsterdam. Jag åker till Stockholm Fredagskvällen och sover på hotell. Sen åker jag ut till Arlanda på f.m och flyget lyfter 13.10 om allt går som det ska. Sen landar jag 2 timmar och 5 minuter senare i Amsterdam. Sen ska jag lista ut hur jag ska komma på tåget och sånt men det brukar lösa sig på plats. Sen går flyget hem den 25 April kl 14.15 tror jag det var och så landar jag 2 timmar senare. Undra varför det tar 5 minuter mer ner än vad det gör hem. Lustigt. Allt är betalt och klart så nu måste jag bara lösa det med praktikplatsen. Men dom är nog inte helt omöjliga lät det som. Det är redan klart att jag får ledigt de dagar jag behöver men nu måste vi ju klura ut hur jag ska kunna få ihop alla timmar. Men det löser sig sa gubben som sket i poolen.

Snart är det GHS. Som jag längtar och jag har redan skrivit en inköpslista. Får väl se om jag hittar allt jag ska ha.

Det jag ska köpa på GHS om jag hittar det då är:

*Benlindor- gav bort alla gamla, så nu har jag bara två uppsättningar, caffelatte färgade och vita.
*Schabrak- Dom jag har är gamla och slitna så jag vill ha nya.
*Regntäcke- han bet ju sönder sitt förra året den lilla grisen..
*Fleecetäcken- tror inte jag kommer få dom jag har rena. Hoppas Börjes har 2 för 300:- i år igen.

*Ridbyxor - Som passar, så trött på mina. Kul när man tittar på kort från 2007 o jag har fortfarande samma. Och jag kan säga dom var gamla redan innan 2007.
*Tröjor - Utan luva ska det va och självklart ska jag ju hitta några snygga, som jag kan ha i stallet då.
*Piké tröjor - i snygga färger.
*Linnen - det går ju alltid åt.
*Skor - stallskor som är bra.

Det är väl det jag ska köpa om jag hittar något och det jag inte har råd att köpa det få jag önska mig i födelsedagspresent. Fyller ju år snart.. (i mars om någon har missat det)

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar