söndag 19 februari 2012

19/2 Sportspeglen

Var det någon mer än jag som såg på sportspegeln ikväll? Patrik Kittel var med. Vilket ställe han och hans fruga bor på, alltså wow. Det får personerna häromkring som tror att dom har fina gårdar att se ut som fattigstugan. Alltså wow, när dom visade inifrån huset när dom satt och åt, man fick inte se mycket men det lilla man såg var helt fantastiskt. Och dom hyr bara det. Men jag hade också velat hyra något sådant. Sen ridhuset och stallet. Mhmmm helt i min smak.

Tänk att få va på ett sådant ställe. Men vem vet, eventuellt så kommer jag ju att få det. Och få betalt för att va där, hur sjukt är inte det?? Med en massa fina hästar hela dagarna.

Nä det var väl mest bara det jag ville skriva just nu.. Ska se om jag inte kan fixa till bilden lite bättre i af. Den är inte för fin. haha.

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar