måndag 20 februari 2012

20/2 Dagen och kvällen

Visst var filmerna super? Jag sitter och kollar på Patrik Kittels intervju nu, men vårt bredband är så segt, inte det snabbaste precis, så buffelibuff.

Idag åkte jag ju in till skolan först, skulle va där vid 10, så jag var där i god tid, vilket var tur för när jag kom dit så krånglade ju biljettautomaten, så jag fick ju springa in och växla pengar och det tog ju extra med tid. Sen så var det ju handledningsmöte-tjohejsan. Och jag tycker det gick bättre än förväntat. Tycker det är svårt att göra ett arbete tillsammans med någon för vi skriver inte på samma sätt. Men vem vet det kanske är det som i slutet kommer göra vårat examensarbete helt *biiiip* perfekt. Men vi fick bättre vitsord än vad jag trodde, trodde de skulle klanka ner mer på vårat arbete. Vi är bäst..

Sen när det var klart var det ju bara att sätta sig i bilen och köra hem. Och jag sitter ju o sjunger för fulla muggar, så undrar vad de andra passagerarna tänker om mej.. hahaha. Sen väl hemma så tog jag faktiskt en powernap. Det är det som är det värsta när man ta latdagar, man blir trött även dan efter, och det är mindre bra, men jag hoppas att i morgon är ordningen återställd.

Sen var jag ute och fixade stallet och snackade med fåren och pycklingarna. Det är vad som har hänt idag. Sen om en stund ska jag väl kolla lite på tv om det är ngt bra.

61 dagar kvar innan Amsterdam. är lite surt att jag kommer inte hinna med någon sightseeing när jag är där. Utan det är direkt på tåget som gäller. Men sen jag längtar ju något sjukt till stället jag ska och hälsa på på.

109 dagar kvar till Examen.

125 dagar kvar innan jag flyger till det nya jobbet. (Om jag får det).

Och jag räknar inte dagarna alls.. Nej nej nej... inte alls..

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar