onsdag 22 februari 2012

22/2 dagen & morgondagen

Tyvärr var det inga lamm idag till våran besvikelse när vi fick lammvakt i veckan såhär. Men nu har vi förhoppningar om morgondagen.

Idag blev vi väckts kl. 7. Farsan tyckte vi skulle ut o kolla om det kommit några lamm. Men icke. Sen gick jag faktiskt o la mej igen och jag sov till 11. Jag var helt död. Men det behövdes säkert. Sen så kom jag ner till nybakade kakor. Det var Gött. Stallet och fåren kollades efter hälften av kakorna försvann på något mystiskt sätt. Sen gick vi en runda med vovvarna, men fy va kallt och blött det var. Så vi gick hem o kollade på Mr bean. Och ikväll tog vi in hästarna och matade alla djuren. Sen i fm. så gjorde vi lergrejer. Så fina.

Imorgon åker jag till Forserum till F sen på fredag åker vi till gbg och kommer hem på söndag. Får se om det blir några uppdateringar när jag är där..

Men ska försöka..

/Camilla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar