tisdag 15 maj 2012

15/5 mina tjejer och jag.

Festen var super.. Vi hade så roligt. Bästa kvällen på länge. Vi hade det super mysigt med massa snack.
Dagen efter blev en lugn dag.

Sen i måndags blev det plugg, plugg plugg och film på kvällen.

Sen idag, som känns som igår, åkte jag in till skolan och skrev CT-tentan. Den kändes helt ok, och efter den gjorde vi något roligt.

Jag och A åkte upp till ett ställe. Vi åkte i en timme ungefär, åt på Ikea sen åkte vi till sjukhuset. Där hade jag en arbetsintervju som väntade, eller vi var en timme tidig. men det var inga problem. Vilka härliga människor det är som jobbar där. Jag vill absolut få jobb där. Så nu håller vi tummarna.

Nu är jag helt slut och i morgon kommer min E hit och vi ska plugga hela dagen. JIPPIE!!

Det blir att hon får skriva på examensarbetet så fixar jag patientfallet.

Så nu har jag haft mys i flera dagar med mina tjejer, sen på torsdag så åker jag med moster mamma och gammelfaster till Ullared.

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar