lördag 12 maj 2012

12/5 Ikväll är det fest..

Ok, drog ju ut 2 visdomständer i tisdags, och man kan ju säga att jag fick nog varenda biverkning som finns antagligen av lugnandet eller av dom fina smärtstillande som jag fick av grannen, tradolan. Så när bedövningen släppte fick jag ont, och jag menar ont. Så alvedon och tradolan och sova. Bästa var att sova, förutom när jag vaknade, då mår jag illa och är helt svag, orkade inte gå på toa knappt. Sen tillbringade jag kvällen på toa med att spy upp det lilla jag ätit av drickjoggin och blod. Och lite på natten. Men jag kan ju säga att på onsdagen var jag inte människa helt och hållet. Men snabbspola lite framåt, nu mår jag bättre, har bara lite ont på vänstersidan men det kan jag leva med ett tag i af.

I torsdags var jag på seminarie med patientfallet. Mindre skoj men handledningsträffen vart bättre, men jag blir lite sur, för all tid går åt till de andras arbete, vårat snackade vi om i 5 minuter för sen hann vi inte mer. Nästa gång ska vi fan börja med vårat.

Ikväll är det fest hos min underbara E. Grillning och umgås står på schemat. Så nu ska jag sätta fart med den där förbannade loggboken som inte är klar ännu. Blä...

Men jag längtar något enormt efter ikväll..

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar