måndag 21 maj 2012

21/5 Examensarbete och sol?

Jo, vissa av oss måste arbeta med examensarbetet för att det ska bli klart. Kan inte bara göra roliga saker. Man måste prioritera. Det är surt, men nu är det mesta gjort. Måste bara diskutera lite till och hitta lite referenser. Jag gillar inte referenser. Men nu är det slutspurt på skolan.

Ringde från jobbet innan, så nu ska jag jobba lördag och söndag. Det ska bli jäkla gött. Har saknat det lite. Har varit rätt skönt att inte behöva fokusera på arbetet också men det är rätt skönt när lönen kommer. Snart så...

var ju på kalas i förrgår, det var riktigt roligt förutom vissa delar av kvällen.

Roligt och träffa min A-C iaf. Det var roligast av allt. har inte träffat henne  på evigheter. Får nog allt bli en resa upp till F-rum.

Provade ett par shorts jag köpte för ett par år sedan som är jätte snygga, och jag kan inte ha dom längre, så nu jäklar ska det bantas. Tänker inte bli fetare nu i af.. Vad ledsen man blir när det blir så.

Men det är väl bara till att göra upp ett schema och hålla sig till det. Så det ska jag göra nu. Sätta upp lite mål här i livet nu..

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar