måndag 18 juni 2012

18/6 bra dag i jkpg.

Idag har det varit helt underbart. Vi åkte till jkpg för att shoppa, och det gjorde vi. Jag har gett min kära mor en resa till London för att se The Phantom of the Opera. Så hon och jag ska åka dit på hennes födelsedag. Ska bli så spännande.

Men dagen började på Elgiganten. Där blev det en Canon ixus 220 HS. Super rolig kamera för mej. Den blev dyrare än planerat, men å andra sidan så blev allt det andra billigare.

Sen efter Elgiganten så gick vi på a6, men vi hittade inget där. Så efter en enorm sallad, som jag inte orkade äta upp så drog vi in till stan. Hittade en klänning i New Yorker som jag iof. kollat på tidigare. Blev så förvånad att den fanns kvar och så lycklig. 

Sen blev det en runda till Deichmann. Det har blivit min nya favvoaffär. Älskar skor. Så snygga som jag knappt kan gå i men vi har ju planerat att ta taxi. Så det ända jag behöver nu är svarta strumpbyxor. 





Shoppandet har tagit hela dagen och det var rea på klänningen och skoren billigar än väntat men kameran dyrare men helt klart värt det. 

Men det var en helt underbar dag. Saknat att gå o shoppa utan att stressa hem. Nu sitter vi och kollar på NCIS eller NCSI eller vad det nu heter. 

Jag längtar så först och främst efter London, sen tills i höst då det blir flytt till nordligare breddgrader. fast inte så nordliga, men till Östergötland i af. Så då flyttar jag och pållarna. När är inte riktigt bestämt, men förhoppningsvis snart.. ;) 

Så i morgon är det dax att ta tag i livet igen. Håller på att sätta igång pållarna nu, så i morgon blir det en runda i skogen. Det blir mycket skogsridning nu. 

Nä nu ska jag glo på nått roligt...

/Camilla

2 kommentarer:

  1. Åhhh, du köpte den klänningen! Du va så urfin i den!!! Puss

    SvaraRadera
  2. Japp, det blev den.. Bara för att den var så fin, så den ska få gå och se Phantom of the opera..

    SvaraRadera