onsdag 27 juni 2012

27/6 Funderingar & Förhoppningar

Det är många funderingar på gång nu om framtiden. Mest nu om boende. Jag väntar bara på en grej sen ska jag ta tag i en massa saker, men jag känner att innan den grejen är helt klar så vill jag inte riktigt bestämma något. Vissa saker är folk sega på att göra.

Som sagt så blev det ju inget utomlandsjobb utan det blir jobb i Sverige. Och jobb i Sverige innebär att det blir flytt till större ort, betydligt större ort. Så planen är att jag, Rayman & Cassie flyttar till hösten. Så jag säger bara Linköping se upp för här kommer vi.



Målet med hästarna i år är att få upp kondition och bygga muskler och bli bättre. Målet är att få dem i tävlingskondition till i februari när tävlingssäsongen drar igång igen. Det kommer bli tufft, så jag funderar på att skaffa mig en medryttare/halvfodervärd till min lilla Prinsessa. Jag vet att i början i af så kommer jag att vara trött och slut, som man är när man börjar på nytt ställe. I början när jag flyttar dit kommer det bara vara jag tills jag har kommit i ordning. Sen hämtar jag pållarna så fort jag har hittat ett stall och allt är fixat. Hoppas på att allt löser sig nu. Men det brukar det ju alltid göra. Sen nästa år är planen att komma ut på några dressyrtävlingar med donnan och hopptävlingar med mannen. Men än kan allt hända.

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar