onsdag 25 juli 2012

25/7 Mindre än väntat, hmmmm......

.. men så är det väl alltid?? Jag får inte så mycket i lön som jag har velat. Men man vet aldrig det kan komma mer. Om inte annars så gör det det längre fram. Man kanske skulle göra en kalkyl, men det är jag inget bra på så hoppar det.. 

Letar stall frenetiskt till mina pållar i höst, någon som vet något ställe?? Har mailat ett stall men där får jag inget svar, så får väl ringa om inte annars. Sen mailade jag ett till ikväll, så väntar svar från det också.

Men snart blir det flytt, sen inflyttningsfest för alla mina goingar. Måste bara få ordning på lyan först. 

Var och shoppade idag, var ju tvungen att ha regnkläder till nästa vecka, det kan ju regna och vi ska fiska och plocka hjortron. Ska bli så roligt att åka upp till Norrland. Synd att vi missar Åsele marknad. Men kanske nästa år, fast det är så mycket som händer nästa år.. Nä nu ska jag sova. Jobb i morgon..

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar