lördag 28 juli 2012

28/7 Betalt för att orka umgås med mig en vecka...

Kan inte sova, ligger och vrider och vänder på mig och mår allmänt dåligt klockan är 02.30.

Morsan fick förfrågan idag om hur mycket hon hade betalat min moster för att hon ska orka umgås med mig en vecka i norrland. Så ja, jag är ledsen över det, för jag fattar inte vad jag gjort för att förtjäna en sådan kommentar. Och skulle jag säga något så är det ju bara på skämt, men det är alltid något sådant när vi träffas. Och allvarligt, nu har jag har tröttnat på att känna mig dum och värdelös så fort vi träffas. Tycker inte man säger något sådant, fattar inte folk att man blir ledsen och mår dåligt? Vad har jag gjort? Varför är det så roligt att kommentera nedvärderande om mig? Är jag så lätt att köra över? Är det därför? Vågar de inte göra det mot någon annan? Tror dom inte att jag tar åt mig? Kan någon förklara varför, det skulle underlätta för då kan jag försöka att ändra mig. Om dom inte gillar mig eller inte vill umgås med mig, säg inget då, håll käften. Eller försöker dom att va roliga? Mår de bättre när de klankar ner på mig?

Var tvungen att skriva av mig lite, är inte så många som jag kan prata med. Och de flesta sover väl nu, de som kan i af.

Nä, tur att jag ska flytta snart. Nya människor, som förhoppningsvis är trevligare.

Kan verkligen inte sova.. Var trött innan, men så ligger jag ju och undrar varför?

Men får väl försöka.

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar