tisdag 23 oktober 2012

23/10 Bröllop & mycket.

I helgen var det bröllop som gällde. Allt började klockan 9 på morgonen, för då var det bara att inställa sig i Malmbäck. Så började dagen med att klä på en liten tös och läsa lite Bamse, mys på hög nivå. Sen for vi mot frisören. Och blommor. Det tog hela dagen men va vacker hon blev Bruden. Brudgummen var väl inte ful direkt han heller ;)
Killar i kostym är snygga, så är det bara. Det är något särskilt med det.

Sen vart det ett överraskningsbröllop. Så vackert och så roligt. Alltid roligt när man kan bjuda på sig själv. Festen höll på till 03, sen var det bara till att snarka på en soffa, synd bara att man vaknar kl 06. Men jag kunde somna om i af.

Så i söndags vart jag inte mycket till människa, men så går jag ner och ska hälsa på bähna och min lexan kommer springandes mot mig och bara vill kela, och vem kan säga nej till henne?? Hon är så söt. Måste hitta en gård så att jag kan få hit mina bähn och fixa hönor.

Sen idag har Bebis fått nya skor. Han var så duktig...

Sen har det inte hänt så mycket mer. Ska snart äta och fixa tvätten sen ska jag sova som en gris i natt och inte gå upp före 06.15 i morgon..

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar