söndag 7 oktober 2012

7/10 Helgen är över.

helgen har varit super men jag är så trött så mina ögon och muskler säger Zzzzzzzzzzzzzz.. Men attans så roligt har jag haft det.

Jag har haft riktig tur som har träffat vänner som dessa. Både de i Linköping, Björköby & Västervik. Mer kan man inte önska sig. Ja och de i Rottne också såklart. Men de är nog mer familj. Men så roligt vi har haft det..

I fredags när jag kom ut till stallet stod T och mockade och svor över min häst, men det gör jag med när jag mockar för han är inte den renligaste av dom. Men vilken underbar människa som bara får för sig att hon ska mocka åt mig. För efter jobbet var jag helt färdig så jag somnade och sov som en gris.

Sen i går var jag på inflyttningsfest med brudarna från Linköping och Björköby. Så  skoj att få umgås med dem igen, det var alldeles för längesen. Jag har planerat in en inflyttningsfest här snart så får träffa dem snart igen. Det är så många jag vill ska komma hit så jag har delat upp det lite. Så får ta 2 helger eftersom jag gissar att folk måste sova över eftersom det är lite långt att åka för de flesta.

Idag har jag och T varit ute och skrittat en runda och vi fick gå en bra bit på vägen och det är många bilar som åker där och Rayman var så duktig så. Så skönt att han har lugnat ner sig och sköter sig. Märks att vi båda trivs.

Nu ska jag sova så jag är pigg i morgon när det är dax för jobb igen.

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar