söndag 11 november 2012

11/11 Inflyttningsfest och Mys...

Wow, vilken helg. Bara synd att det är söndag idag, hade varit skönt med en dag till att slappa på. Snart jul så då får man lite mer lediga dagar.

Men gårdagen var underbar. Vi var på Harrys och skakade rumpa och det var riktigt roligt, förutom creepot som filmade. Vet inte om man ska bli förbannad eller tycka synd om honom. Jag gör nog lite både och, för om man är närmare 40 och måste filma flickor som dansar så kan man inte ha det lätt.. Men det är äckligt ändå. Men tyvärr så tror jag det kommer bli mer sånt nu när man kan göra allt med telefonen.

Så tänk er för alla flickor där ute, det finns perversa typer överallt.

Men trots det så var det en lyckad kväll och J blev inte utslängd så vi har tagit det som ett tecken att det  måste bli en flytt hit. ;)

Idag blir det inte många knop gjorda, mest bara för att jag känner inte för det. Jag är inte bakis nått, måste va Åhmans maten i natt. Så funderar på om jag ska rida en runda.

























Är man törstig så är man!!

/Camilla




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar