lördag 17 november 2012

17/11 Stall & Mys

Ligger i sängen och bara har det gött. Har varit och släppt ut pållarna och gett dom mat. Sen mockade jag och nu ligger jag i sängen och myser. Har sovit en stund efter jag kom hem ifrån stallet också. Men det var någon som ringde och väckte mig. Men det var nog lika bra det annars hade jag haft prblem med att somna ikväll.

I veckan har det hänt en massa. I Tisdags var min underbara F här och var och kollade på BreakNight - Breaking Dawn del 1 & 2. Och de är ju sjukt bra. Sen på onsdagen flexade jag ut och så fixade jag så att pärlan fick nya vinterdäck. Och igår var jag med S och kollade på del 2 igen, och den var lika bra andra gången. ;) Tråkigt att det var sista delen. Men vem vet, kan ju hända att det blir en del till... Hehe..

Sen idag hade jag som sagt stallet. Mysigt att gå och mysa i stallet. Men jag vill ha ett eget. Då får man det som man vill. Men men, det är bara till att spara.

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar