lördag 1 december 2012

1/12 Så mycket...

Har så mycket som har hänt som jag vill skriva om. Men så blir det väl som vanligt när jag börjar skriva. Glömmer hälften. Men vi kan väl börja från början och från sist jag skrev.

Förra helgen var jag hemma i B-torp och det var så himlans gött. Saknar alla djuren och människorna också såklart, men mest djuren. Jäkla jaktsäsong som ska förstöra för mig och Knorring. Men snart är den slut den med. Så då får vi mysa igen.

Har lite på G, men det väntar vi lite med ;)

I veckan har det varit jobb och häst som har gällt. Och kommer väl fortsätta med det denna veckan också. Sen nästa helg bär det nog av mot skogen igen.






Hittade dessa. Det är väl så det ska vara.. Jag o Rayman har lite att jobba på, men vi är nästan där. Kanske sånt man kan träna på nu när det är så hårt i backen. Vi har en jäkla massa att träna på. 

I morgon hade jag tänkt mig en tripp till Sharpman, men jag tror jag hoppar över det och tar turen till B-torp nästa helg istället. 

Ikväll har jag bakat lussebullar. Goda som vanligt om jag får säga det själv. 

Så i morgon vet jag inte vad jag ska hitta på. Men något måste jag göra, annars kommer jag bli knäpp. Städat har jag gjort idag, men det kan jag väl fortsätta med. Men det känns inte så skoj. Kanske skulle Julpynta lite? Sätta upp nya gardiner i af. Men det tar ju bara 10 minuter. Någon som vill hitta på något? Bara umgås? 

Har börjat spela på lotto också. Man kan ju inte vinna om man inte spelar. Så nu jäklar. Miljonär nästa..

Får nog ta och ta ett träningspass i morgon, var ett tag sedan sist. Så nu ska vi bli fit igen. 

Fy vad jag fryser. Det är kallt här i lägenheten. Måste fixa det. Har det lite för mysigt just nu, har blåst upp min madrass och ligger framför tvn och kollar på Bones och väntar på The Holliday. Det är spännande nu. Har gott godis som jag fick av ett gäng underbara brudar med respektive. Men det börjar ta slut, så jag skulle behöva påfyllning. Någon?? 

Känner att det blir ett långt inlägg det här, men på veckorna hinner jag inte skriva eller jag känner inte för det för jag har så mycket annat då. Eller egentligen har jag inte det men ja ni fattar. Har ju överdrivet mycket tid nu på helgerna när jag bara har en häst att ta hand om. 

Har inhandlat nästan alla julklappar nu. Har bara 2 kvar men jag vet inte vad jag ska ge dem. Men något ska jag nog komma på. 

Nu ska jag kolla färdigt på tv och bara mysa. Men om ni vill hitta på nått i morgon så hör bara av er.

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar