torsdag 6 december 2012

6/12 konstig känsla

Idag har jag en konstig känsla i kroppen, känns som om jag har feber och så har det satt sig på lederna. Så inte hundra idag. Sen när jag steg upp kändes det som om jag var full. Snurrade ordentligt där ett tag. Men nu några timmar senare så känns det bättre, bara lederna som ger sig tillkänna och skallebank. Men det är visst nått som går. Så idag blev jag kvar i sängen men i morgon satsar vi på jobbet igen. Kurerar i sängen med netflix varvat med Min historia JAG ÄR ZLATAN IBRAHIMOVIC. Ska strax äta lunch hade jag tänkt. Det känns inte bra att ligga i sängen men i morgon MÅSTE jag va bättre. Och det kommer jag va. Men det är ju någon skit som går nu så var och varannan är sjuk, men jag har ju inte varit det på länge.

Men igår var jag ute och pulsade i snön med Rayman, han tyckte nog det var lite jobbigt. Men det var bara en kort stund. I helgen tar P hand om honom och ska eventuellt rida om det är väder till det och det hoppas vi. Han behöver ut och pulsa i snön, massor så han kommer i form. Nästa vecka får vi ta tag i matte igen. Men nu funderar matte på vad hon ska äta. Om hon ska fixa nått eller bara gå tvärs över vägen och köpa en hamburgare med hälften. Men jag är inte sugen på att klä på mig och gå någonstans men äta bör man annars dör man.

Måste hitta ett ländtäcke med reflexer, lite tjockare så det inte flyger runt. Hade ju ett som jag köpt på börjes eller nått sånt men som var alldeles för lätt så det låg ju inte kvar. Men tills dess har jag det bästa Schabraket ever. Köpte det i Ullared tror jag. Men det är lagom tjockt och så är det bra reflexer och det glider inte på hästarna. Perfekt.


Nu ska jag ta tag i mitt mat problem och lägga mig framför Jackie Chan the Adventures Sen måste jag fundera på hästen också. Men det blir senare. 

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar