torsdag 27 december 2012

27/12 Bra & Inte så bra

Jag har haft det helt underbart hemma i B-torp. Och igår var jag och pratade o pussade på min lilla skrutta, och det behövde jag. 

Julen har varit hektisk men lugn. Det är alltid så mycket man ska hinna med och vill göra men man hinner bara med hälften. Skulle behöva en vecka till ledig och massor pengar rikare. Men vi jobbar mot det. 

Dagen idag började super med en tur i pärlan, uppdrag hemligt tills allt är bestämt har börjat. Och allt gick bra. Sen hem igen för att sova för det var mycket nerver inför idag. Men det gick så bra så. Men det är hålla tummarna som gäller så, håll tummarna. 

Sen fick jag i uppdrag att göra rent i hundgården, och jag ska va ärlig, det har jag inte saknat. 

Sen gjorde jag inte så mycket mer, lämnade en lite försenad julklapp till en liten tjej. Och åkte mot Västervik. Men just nu hade jag mer än gärna varit kvar i B-torp. Så jag ska tröstäta en pizza Mozarella. Väntar bara på att den ska bli färdig. Börjar lukta nu. 

Fick ett samtal från P som tar hand om Rayman när jag är ute och far. Han hade gått omkull på isen idag. Inte roligt någonstans. Det är så himlans tråkigt att det är så halt. 

Men det får bli lite snabbfix tills snön försvinner.. 

Men jag är lite ledsen idag.. Men det ska snart bli bättre och ändring på det. 

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar