söndag 30 december 2012

30/12 Gårdagen

Att igår var jag snygg vill jag lova. Men jag var inte ensam. Hela stället drällde av folk med termobraller och tjockjacka. Och jag kände mig inte alls som michelingubben, eller en sumobrottare. Men skoj hade vi. Fast dagen började ju redan klockan 5. Det är lite i tidigaste laget för mig.

Var ju i Målilla på bilspeedway eller folkrace på speedwaybanan, roligt var det. Men ack så halt. Synd, för hade det inte varit så satans halt hade det varit lite roligare, för det roligaste är ju när de smäller bilarna och när pojkarna vinner. Men nu satsar vi på Vimmeby, tror det var i Januari. Wrooom wroooooooommmmmm................................ Och höll på att glömma, grillade igår också, och jag tror att det var sista gången för i år. Men man vet aldrig..

Nu ska jag ta upp tvätten som jag har tvättat sen bege mig mot stallet för att mocka lite skit o ta in min bebis och ge alla kvällsmat. I morgon har jag fått en extra häst att ta hand om men han är så jäkla söt så det gör inget.. Sen bär det av igen..

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar