tisdag 29 januari 2013

29/1 smälter..

Japp, nu börjar snön att smälta bort igen. Ska bli skönt när den väl är borta. Hoppas den smälter bort tills Rayman ska åka hem igen. Så mycket trevligare att ha han på vägen när det inte är snö och is på den.

Mycket med Jobbet nu i veckan men, mycket jobb = mycket pengar. Så jag är inte ledsen över det inte. Bara hästen som blir lidande då jag får åka ut senare än vanligt. Men han lär inte dö av det.

Trött är jag så det blir nog till att sova strax. Även om jag borde vara uppvilad tillräckligt sedan i helgen för det blev inte många knop gjorda då inte. Men ack så trevligt det var. Mys helg i Linköping med den bästaste av dom alla. Vi bara åt och mös och åt lite till och lite shopping, mest på bolaget.

I helgen som kommer blir det nog en liten tur till B-torp med första lasset. Lyckas nog fylla bilen med lite härifrån i af.

Nähä, sova så jag är pigg i morgon när jag ska halka runt på kvällen med skrutt. Skulle ha en pannlampa så man kan skritta ut en runda på kvällen trots mörkret. Får fixa det.

Sen har jag hittat vart jag vill åka på semester och göra.. Så nu blir det till att spara som tusan..

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar