fredag 17 februari 2012

17/2 Wow va många.

Tycker det är rätt roligt att kolla statistiken på bloggen. Kollade nyss och då såg det ut så här:


202 sidvyer den senaste månaden. Bara igår var det 31 st. Plus att jag har en ensam följare på bloglovin.
Sen kollar man vilka länder det är och då ser man att det är från Sverige, USA, Tyskland, Danmark, Japan och Vietnam. Jag undra lite hur tjyvens har ni hittat hit? Jag kommer ju knappt ihåg hur jag har hittat de bloggar jag följer. Men jag gissar på att det är google man får tacka för det.

Men wow alltså, 202 sidvyer hittills och i från Sverige, USA, Tyskland, Danmark, Japan och Vietnam. Fast den i Vietnam det kan jag nog allt gissa vem det är.. A....

Men det skulle va roligt och veta vem det är som följer mig på bloglovin. Och eftersom ni är så många är det ju inte farligt att kommentera, eller så visar Blogger fel statistik. Men några är ni nog allt.. Kommentera på. VÅGA FRÅGA!!

Idag då. Jag har fixat stallet, lagat mat, plockat ris och varit i Sävsjö och köpt betfor och morötter till pållarna. Sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer. Idag har varit lat dag, fast jag planerade inte att det skulle va lat dag. Har känt mig så trött idag, men det kan nog va omställningen lite, man är inte van att komma ut och det är plus grader. Även om vi har haft en väldigt kort vinter (peppar peppar ta i trä) så har man väldigt snabbt ställt om sig till kylan. Man lär sig snabbt att klä på sig, men det är värre tvärtom. Det är svårare att veta hur mycket man kan ta av utan att frysa. Men är man som mej så älskar man värme så då klär man på sig rejält med långkisar, mjukisbyxor, t-shirt, fleecetröja och tjock vinterjacka, mössa och tumvantar. Finns inget värre än att frysa.

Så på tal om något annat, vad är det för väder i Holland, året runt då alltså, varmast o kallast? och vad har dom för valuta? Någon som vet?

Om en vecka sitter vi och kollar på Internationell Hoppning i skandinavium och har det trångt med massa kassar med hästsaker. vad jag längtar..

Är det någon som är bra på design här på blogger? Jag vill göra om men jag är ju inte super bra på det precis..

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar