söndag 19 februari 2012

19/2 sovmorgon.

Idag fixade morsan hästarna och fåren på morgonen så jag har faktiskt inte stigit upp ur sängen än. Jag är lat idag. I morgon blir jag ensam igen och så ska jag till skolan så då får jag gå upp i tid igen.

Men har inte så mycket mer att säga mer än att det finns lustiga människor som gör saker utan att tänka på konsekvenserna. Men det lär slå tillbaks mot dom en vacker dag.

Sen läste jag en artikel i går i tidningenridsport.se om att det är någon som har fått uppbackning på takhöjden hos sina hästar. Så nu måste den stackars personen fixa det. Men jag tycker det är rätt i vissa fall. Kan inte hästen sträcka på sig utan att slå i huvudet så får man ju göra något. Men sen finns det sådana fall där det hade varit bättre att kolla på hur hästarna mår, de når knappt taket men det saknas en centimeter eller 2. Så det är vad jag läste igår.

Får skriva mer sen när jag har kommit på något mer.

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar