måndag 7 maj 2012

7/5 Promenaden hjälpte.

Japp, promenaden hjälpte huvudet så det slapp huvudvärk, men om den hjälpte lusten att skriva loggbok, det tvivlar jag starkt på för jag har ingen lust alls att skriva.

Så planerna inför framtiden fortsätter, nu har jag mailat till dvs personer om mina planer. Hoppas på sommarjobbet och jobbet i höst. Jag har väl i stort sett bestämt mig att det blir inte Holland. Inte helt säker ännu, men 99%. Men allt kan ändras. Men den 15 som sagt blir det avgörande. Så vi får väl se vad som händish. Det blir nog Sverige i af.

Men nu måste jag ta tag i Loggboken, men det suger. Räcker det inte med att vi har en bedömning där och sedan en tenta? Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och fortsätta skriva..

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar