söndag 6 maj 2012

6/5 swisch...

Helgen har bara flygit förbi. Alldeles för fort.

I fredags blev det fixa staket och massa småplock för att hinna fixa allt, för på lördagen hade jag planer som hette duga.

Lördagen blev det nämligen mys med den bästa tjejen i världen. Finns ingen som henne. Hoppas hon förstår att hon är så jäkla underbar. Jag har sån jäkla tur att nu har jag bara vänner som är helt underbara. Vänner som inte blir sura och snackar skit om en för småskit. Och vänner med en sund syn på rätt och fel.

Så det blev tru till A6 och mys på max. Och det tog hela dagen nästan, jag var där vid 9.40 och åkte hem vid 17.30 ungefär? Tror det var så i af, tiden gick så himlans fort.

Sen idag då blev det hästmys med plattfot och rengöring. Började dagen med att gå bort med hästarna till sommarhagen. Eller ja först började jag med att avmaska dom. Mums.. hehe..

Så på vägen möter vi bil med släp, så jag tar hästarna över ett dike till en åkler, och gissa vem som stämplar mej. Och det var inte Rayman, som tur var, utan min lilla donna som inte vet var hon har fötterna riktigt. Det var ju tur att jag inte hade skorna med stålhättan. För då hade det väl blivit smärtfritt och det gillar vi inte.. hehe.. Men de blev lyckliga i af.

Sen hem och skriva om examensarbetet lite. Och när det var klart gick jag ut och mockade ur boxarna. Och när det var gjort så tvättade jag ut Raymans box helt och hållet så hela hans box var full med vatten och inte har vi någon golvbrunn inte, utan jag började skyffla ur vattnet men det tog för lång tid. Men jag fixade det. Med en mopp och hink. Så hur många är det som skurar sin hästs box? JAG!!

När det väl var klart och jag hade hästskit överallt så var det dax att hoppa in i duschen och göra sig i ordning för att åka ner och fika med brossan. Han åker ju till Afghanistan i morgon och blir borta i 7 månader. Tycker det är lite surt att han åker dit men det är vad han vill, så då får man se glad ut. Wave and smile boys, wave and smile. Skulle väl va lite roligt att åka ner en runda, men då måste jag börja träna lite innan och det är inte roligt. Så därför är det inte roligt att åka ner dit. haha..

Nähä, nu ska jag kolla på film och sen blir det sova för i morgon hoppas jag på att jag får lite svar någonstanns i af. Sen är det nästan dax att börja packa och fixa. För Efter torsdag kommer det att bli körigt värre ända fram till 8 juni. Så packa och planera i morgon, och lite skolarbete om allt vill sig som jag vill..

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar