måndag 7 maj 2012

7/5 Flytet försvann men det kom åter.

Idag vaknade jag sent.. kl 10, har inte sovit så länge på evigheter. Men som alltid skönt innan man kommer ihåg hur mycket det är man ska göra.

Så upp i panik och kollar mailen. Jippie... Hade inte alla vaknat så hade dom gjort det då. Så den 15 blir det till en liten resa. Den som känner för det får följa med som sällskap.

Sen får vi väl se om det blir till att planera om eller om det blir som jag tror, man ska aldrig säga aldrig.. Men nu vet jag inte riktig på vad jag hoppas på. Bara roligt att det blir något nytt.

Så idag har dagen ägnats åt att kolla stallplatser, vilket jag inte tror kommer bli något problem. Sen kolla lägenheter, och mesta delen av dagen har gått åt att skriva resultatet på examensarbetet,  så det blev 4 sidor. Tänkte jag skulle gå en runda och kolla till hästarna och se till att Curt får röra sig lite.

Sen blir det till att fortsätta med loggboken. Känns som om det är en jäkla massa arbeten att göra, men när framtidsplanerna ser så fina ut kan man ju inte klaga... ;)

Nähä ut i friska luften lite innan huvudvärken kommer, för jag vet att den vill..

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar