tisdag 26 juni 2012

26/6 Tidsinställt.

Tänkte se om det funkar med tidsinställt inlägg. Om det funkar så är jag på mitt "nya" jobb i dag. Jag ska va på två ställen i sommar. Det är personalbrist och några är sjuka så snäll som jag är så ställer jag självklart upp. Sen att lönen drygas ut med (förhoppningsvis) några tusen gör ju inget. Men jag ser faktiskt fram emot att jobba och tjäna pengar och inte behöva pluggar mer.

Hittade denna filmen för längesen men den är så bra. Tycker de är så mysiga först den första tjejen och sedan den lilla i tomtedräkt (tror jag) är så söt och jag grinar varje gång jag ser det, och jag vet inte varför men det är så gulligt. Kan ha visat den tidigare.



Så ha det så trevligt nu så jobbar jag vidare och när jag kommer hem blir det hoppla i skogen på mina stollepållar. Undra vad jag skulle göra utan dem. 

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar