fredag 20 juli 2012

20/7 packa

Nu har jag jobbat i 2 dagar och känner att jag har nog inte sovit så gott däremellan. Så trött, men det blir ändring på det snart.

Idag har jag lämnat tillbaks böcker, beställt klipptid och varit i skolan och packat förutom jobbat då. Nu är det inte mycket kvar som ska packas. Det är mycket som ska slängas. Och nya saker ska inhandlas. Undra om dom har IKEA i Västervik?

När jag kom hem ifrån London i onsdags så hade mitt anställningsavtal kommit. Så gött. Sen såg jag schemat med och det är inget nytt. Men jag måste få tag på stallplats med till mina pållar.

Kollade IKEA, finns i Kalmar, lite långt att åka, men får skriva en lista och köpa det mesta när jag är i Jönköping.

Ska bli så skoj att flytta och inreda lägenheten och börja på nya jobbet.

Men först tar vi en vecka i norrland för att fiska och plocka hjortron. Det ska göras sylt nu vill jag lova..

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar