måndag 7 januari 2013

7/1 kvälls mys

Ikväll blev det kvällsmys med Bebis. Rayman alltså.. Han är så satans go den lilla bubben...  Sen är det en häst i stallet som är tillsalu, riktig super häst, jättetrevlig och hur mysig som helst, tråkigt att den ska säljas men sånt är livet. Så om det är någon som är intresserad av en hopphäst som går 1,40 m och är snäll och trevlig så finns annonsen här.

Men mer om bebis.. Filmade lite, så söt..


Visst är han söt den lilla skrutten..

Och på Torsdag kommer hovslagaren så då får han komma ut till grabbarna grus igen.. De tre musketörerna.. Tripp trapp & trull... Järngänget.. Ja, ni ser man kan kalla dom en massa. hehe..

Och så blir det ridning. Så sugen på att rida ut på skrutt nu, men jag har hört att snön är påväg tillbaks och inte påväg bort som jag har hoppats. Falsk marknadsföring av vädret här, ger mig hopp och sen får jag en käftsmäll istället. Snö är blääää.....

Men egentligen så har alla vår tecken kommit, vår diarrén på Rayman är här (dax för loppfröskalen igen) och så var det någon som har hört fåglarna och isen på havet försvann och så tycker jag inte att det är så fasligt kallt längre.. Så våren måste va på väg..

//Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar